Wristcutters: A Love Story

Geçen akşam sevdiğim bir arkadaşımın doğum günü için gittiğimiz Müşterek'te epeyce sanattan ve sinemadan konuştuk; birbirimize filmler tavsiye ettik, ben ismi geçen filmlerden birkaçını not ettim.

Bugün, hadi film seyredelim deyince de aklımıza düştü, not ettiğimiz filmlerden birini seyrettik.

Wristcutters: A Love Story filmin adı; pek sevdiğim Etgar Keret'in öyküsünden uyarlanmış. Oldukça kafa açıcı, akıcı ve güzel bir film. Ben bayıldım filme! :)

Konu, spoiler ve daha fazlası internette bolca var; ben imdb linkini ve trailer'ını bırakıp kaçayım ;)


Seyrederseniz, bence, pişman olmazsınız! :)




Bu arada severek takip ettiğim blogun sahibi japon Kedi - Ege bir challenge başlatmış! Aslında bir öneri; Eylül'de her güne bir yazı önerisi. İlk kez blogger dünyasındaki böylesi bir teklif-öneri-projeye heveslendim. Ben de deneyeceğim! :) Çook uzun aralıklarla yazan biri olarak, kendime dair şüphelerim var ama bakalım... Neler olacak ;)

Yorumlar

  1. mmm hazır regl yaklaşırken adının içinde 'love story' geçen film önerisi :D kenara yazıyorum <3

    YanıtlaSil
  2. çok sevdiğim ve etkilendiğim bir filmdi, gene olsa gene izlerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Osman ve Yeniden Kitap Kulübü

Ev...

Hafta Sonu Yeşil Bir Kaçış: Ortanca Evleri