#KeşifGünlüğü Bitti Gitti Keyifler Atölyesi

Geride bıraktığımız hafta sonunun en güzel keşfi Bitti Gitti oldu!

Kitaplarını, derslerini, söyleşilerini hevesle takip ettiğim ve bunu defalarca dile getirdiğim - J- pek kıymetli hocam Murat Gülsoy’un söyleşisi vesilesiyle gittim. Mekâna, ortama, insanlara ve yapılan işlere hayran kaldım :)

Aslında öncesinde BookSerf ‘ü duymuş, “Vay be ne güzel işler yapıyorlar!” demiş ve takip etmeye başlamıştım. Ama bu kitap paylaşma sistemine dahil olmamıştım. Siz BookSerf'ü ilk defa duyuyorsanız, detaylı bilgi için tıklayınız.

Bitti Gitti Keyifler Atölyesi de BookSerf’ü yaratan ekibin mekânı esasında. Burası,  Asmalı Mescit’te, ferah ve renkli odaları,  şahane duvarları, kocaman pencereleri olan bir cennet! Resmen insanın memlekete dair umudunu, inancını tazeliyor.

Mesaj net: Read More!


Kesinlikle ilham verici bir yer!

Duvarlarda, raflarda ve yerlerde renk renk tasarımlar var. Ahşap kameralar, tişörtler, baskı çalışmaları… Bir dolu şeye ayrı ayrı bayıldım. Hepsini alıp eve götüresim geldi. Tabii yapamadım. Ama yılmadım ve Read More tişört siparişi verdim. Ha şunu belirteyim, bu tasarımları öyle ha deyince kapıp gidemiyorsunuz; siz sipariş veriyorsunuz, sonrasında sizin için özel olarak yapılıyor. Bunu da ayrıca takdir ettim! ;)

Bu tasarıma bayıldım! Kafaya koydum, yeni eve taşınırken alıp duvara asacağım:)


Ya da eşi dostu toplayıp atölyelerine katılıp kendiniz yapabiliyorsunuz! VallahiJ Bitti Gitti de bir dolu güzel atölye var. Serigrafi baskı, defter yapımı, kaligrafi ve daha farklı yaratıcı alanlarda da çeşit çeşit atölyeleri oluyormuş. Etkinliklerini takip edip gitmenizi tavsiye ederim; zira ben listeye alıp etkinlik takvimini takip etmeye başladım bile! :)

Bizim katıldığımız etkinlik bir Kitaplar Güzeldir etkinliği idi. Adıyla müsemma, mest edici bir sohbet oldu. Pelin Batu ve Murat Gülsoy yeni kitaplarından bölümler okudular. Ardından bolca sohbet edildi. Çokça keyif aldığım, güzel insanlarla tanıştığım, “Memlekette böyle güzel şeyler yapan insanlar da var yahu!” deyip mutlu olduğum bir etkinlik oldu ;) Bir sonrakini iple çekiyorum!

Bir de öyle özenli, öyle zarif insanlar ki; etkinliğe katılan herkese ahşap kolye hediye ettiler! Üstüne en sevdiğimiz kitapların ismini yazdık. Ba-yıl-dım! :)


Bitti Gitti ‘nin yaratıcıları, iki güzel kafa, Erbil ve Kerem’in adını zikretmeden yazıyı bitirmek istemiyorum. Onları tanıyın, tanıtın ve takip edin derim. Şahane işler yapıyorlar; ve bence çok daha şahanelerini yapacaklar!

Bir de muhakkak Bitti Gitti ‘ye uğrayın. Asmalı Mescit’teki bu güzel atölye, insanın içindeki yaratıcı gözü açıp her şeye dair bir heves, bir merak uyandırıyor. Ve insana ilham veriyor. Kesinlikle iyi geliyor ;)
Gül, Selis ve ben! İlham aldık, pek eğlendik ve Bitti Gitti'den çok mutlu ayrıldık;)
 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Osman ve Yeniden Kitap Kulübü

Ev...

Hafta Sonu Yeşil Bir Kaçış: Ortanca Evleri