Any'de Kahvaltı...

Daha evvel de yazmıştım; kahvaltı deyince akan sular duruyor benim için! En sevdiğim öğün… Kahvaltının günü, vakti, saati yoktur bence; ama hafta sonu kahvaltılarının yeri bambaşka.  Uzun uzun oturabildiğim, sevdiklerimle sohbet edebildiğim; kalitesi, lezzeti ve sunumuyla da beni mest eden kahvaltı sofralarına bayılıyorum.

İstanbul’daki mekanlar,  yoğun kalabalık ve uçuk fiyatlarıyla beni rahatsız etmeye başlayınca sevdiğimiz sofraları evde kurar olduk. Epeydir hafta sonu kahvaltılarını  evde yapıyorduk. Sonra süper bir davet alıp bir Pazar kahvaltısı için Arnavutköy’deki Any’ye gittik J

Ve anladım ki İstanbul’da bizim evdekiyle kapışan bir kahvaltı varmış! J


Any
, Arnavutköy’de Boğaz’ın yanı başında, geceleri bol eğlenceli, sabahları ise pek huzurlu bir köşe başı…

Biz bir Pazar sabahı meşhur brunch’ı için gittik ve mest olduk.






Tattığımız her şey taze, kaliteli ve lezizdi. Çeşit çeşit yumurta, otlar, salatalar,  börekler, çörekler, artisan ekmekler… Şu an bile düşündükçe yüzümü güldüren zenginlikte bir sofraydı. En büyük mutluluğu ise mıhlamalarını tadınca yaşadım. Resmen, memleketi ayağımıza getirmişler! J



Ne yiyeceğimize karar vermek zor oldu. Garsonlara çaktırmamaya çalışarak birkaç kez doldurduk tabaklarımızı. Biraz ondan azıcı şundan diye diye bütün menüyü yedik sanırım! J Bıraksalar akşama kadar  masa başında takılacaktık; ama en son enfes bir kahvelerini içip profiterol de yedikten sonra çıkıp sahilde yürümek zorunda kaldık J




Bu arada ekibin ilgisi, güler yüzü ve gösterdikleri özen takdire şayan.



İstanbul’da bu kadar güzel, özenli ve huzurlu kahvaltı yapılabilecek yerlerin sayısı oldukça az! Kendinizi şımartmak, sevdiklerinizle şöyle enfes bir  hafta sonu geçirmek isterseniz Any’deki bruchları kaçırmayın! Benden söylemesiJ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Osman ve Yeniden Kitap Kulübü

Ev...

Hafta Sonu Yeşil Bir Kaçış: Ortanca Evleri