Bir Yıl Sonra, Yine, Yeniden: Bozburun

Geçenlerde bir akşam vakti aklıma düşmüş, Bozburun'u yazmıştım.

Burnumda tüte tüte anlatmıştım, Bozburun'a dair hislerimi. Konakladığımız Karia Bel' için

"Otel değil aslında benim için vaktimiz ve imkanımız oldukça her yıl, her mevsim gitmek istediğim bir köşe." yazmıştım.

Bunu okuyan sevgili bir sürpriz yapıp yine Karia Bel'den rezervasyon yaptırmış. Bu sabah Bodrum'dan yola çıkıp buraya geldik. Şu an Bozburun'da, Karia Bel'de terasta oturmuş denizi seyrediyor ve bu satırları yazıyorum.





Bugün, bizim evliliğimizin birinci yılı. 

İki düğün yaptık, kafalar karışıyor arada tarihler konusunda tabi:) En iyisi resmi nikahı baz almak ya 15 Eylül bizim evlilik yıldönümümüz, dedik bu sene. Önümüzdeki yıl hangi tarihi kutlarız bilmiyorum:P

Bir yıl geçmiş, evli olarak, birlikte.

Evlilik, acayip bir müessese. Üstüne uzun uzun yazılır. Sosyolojik tespitler, toplumsal kodlar ve psikolojik etkileri konusunda Allah ne verdiyse yazmak isterim müsait bir vakitte.

Ama şu an, yalnızca şükrediyorum:)

Yol arkadaşlığımıza, birlikte yollara çıkışımıza, uzun kahvaltı sofralarımıza, birbirimize sürprizler yapışımıza- tamam peki, genelde beyimin bana sürprizler yapışına :p- birlikte acayip sıkıldığımız anlarda hiçbir şey yapamayıp birbirimize sardığımız kavgalara, triplere, "Param yok yahu bu ay çok açılmayalım!" cümlesinin ardına abuk bir bilet alımına ya da yemeğe gidişimize, evdeki bir sese, yanımdaki nefese, kendime yük ettiğim şeyleri yüksünmeden üstlenişine, dardayken kurduğu "ben hallederim" cümlesine, yüzümü güldürüşüne, hayata bazen 5 yaşında bakabilen çocuk gözlerine, ağır abi hallerine, bana öğrettiklerine, "biz" olabildiğimize, aynı evin içinde yalnız kalabilmemize, bunaltmadan-yormadan birlikte yürüyebilişimize, geçirdiğimiz güzel günlere, yaşadığımız saçma anlara, tüm sıkıcı anılara, bütün güzel zamanlarımıza.... şükürler olsun! :)

Bir yıl geçmiş... Her şey toz pembe değil elbette; tüm renkleri var hayatın, hep olduğu gibi... Ve iyi ki. Bir dolu renk kattın yaşamıma Sevgilim.


Böyle romantik cümleler, aleni teşekkürler yazmayı planlamamıştım ama yazı beni buraya sürükledi, affola:)



Bir yıl sonra, yine Bozburun'dayım.

Burası çok güzel.

Teşekkürler, Sevgili.







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Osman ve Yeniden Kitap Kulübü

Ev...

Hafta Sonu Yeşil Bir Kaçış: Ortanca Evleri