Heves...

Hayatta bizi değerli kılan, diğer pek çok insandan ayıran şeyin tutkularımız ve yaşama hevesimiz olduğuna inanıyorum. Bence nerede yaşarsak, ne iş yaparsak yapalım birşeylerin peşinden tutkuyla gidebiliyor; etrafta gördüklerimize, içimizden geçenlere bir heves duyabiliyorsak başarılı olabiliyoruz.

O yüzden hevesli insanları seviyorum. O insanların hikayelerini dinlemeye, gözlerindeki ışığı görmeye bayılıyorum.

Bir blog keşfettim. Bana anlatıcısının gözlerindeki ışığı yansıttı:)

O nedenle şimdi, hevesle, sizlerle paylaşmak istiyorum:

http://dalisadair.blogspot.com/

Profesyonel mesleğinin dışında dalışa tutkun birinin blogu burası. Dalışa dair genel bilgiler ve kendi dalış anıları var. Özellikle Kaş'taki dalış anılarını okurken, dalmıyor olsanız bile, Kaş'ta gidilecek, görülecek yerler keşfetmeniz mümkün:)

Okurken dalmaya heveslendim. Umarım kursağımda kalmaz:)

Bakarsınız, yapabilirsem, önümüzdeki yaz dalışa dair anılarımı yazarım ben de:)

Şimdilik yazılmışları buyrun burdan okuyun:


http://dalisadair.blogspot.com/


Heveslerinizi hiç yitirmeyin:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Osman ve Yeniden Kitap Kulübü

Ev...

Hafta Sonu Yeşil Bir Kaçış: Ortanca Evleri