Hayat...

Eylül, olanca güzelliğiyle ve oldukça hızlı akıp gidiyor.

Mevsim dönümü, yenilenme vakti derim hep Eylül için. Bu yıl, tam manasıyla hakkını verdi. Bir dolu başlangıçla karşıladı beni.

Epeydir aklımda olanları derleyip toparlıyorum. Araştırıyorum; neler yaparım diye kafa yoruyorum.
Netleştikçe uzun uzun anlatırım zaten aklımdakileri... Tutamam içimde:)

Uzun bir uykudan uyanmış da yeni bir günü karşılıyormuşum gibi hissediyorum... Güneş doğmaya yakın. Gözlerim açık. İçim, umut dolu.

Eylül, çok güzel geçiyor...





Yorumlar

  1. Eylül kendini unutmuş,sanırım Temmuz sanıyor :)) Ve evet çok güzel geçiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün hava İstanbul'da fena bozdu! Ama yine de tam Eylül modu; eve ve içe dönmenin vakti. Ağzımızın tadı bozulmasın diyeyim:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum! :) Bu sabah ofise gelirken o kadar çok dinledim ki; içimden dans ediyorum hala! :)

      Sil
  3. Bir güzelliği de 'her güne bir blog' oldu, takip etmek çok keyifliydi. Zihninize, kalbinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Osman ve Yeniden Kitap Kulübü

Ev...

Hafta Sonu Yeşil Bir Kaçış: Ortanca Evleri