Ve Nazan Öncel Şarkıları....

Bu aralar çok severek dinlediğim bir albüm var. Ve Nazan Öncel Şarkıları.
Pek sevdiğim Nazan Öncel'in şarkılarını farklı sanatçılar yorumlamış. Sezen Aksu, Tarkan, Sıla, Manuş Baba, Çağan Irmak, Ceylan Ertem, Eypio....

Hepsinin yorumu birbirinden ayrı, başka bir hava katmışlar tüm şarkılara. Elbette favorilerim var. Çağan Irmak'ın Göç yorumundan epeyce etkilendim mesela. Ya da Manuş Baba'nın Bu Havada Gidilmez'ini defalarca dinledim. İtiraf edeyim Eypio'nun Aynı Nakarat'ına bayıldım! :)

Bazı şarkılarda eski tadını aradım. Ama genel olarak albümü çok beğendim.

Böyle güzel albümler; güzel şarkılar ve güzel yorumlar hep kulağımızda olsa keşke!
Çünkü, insan ancak güzelliklerle dayanıyor dışındakilere ve inceliklerle yürüyor kendi içinde...

Şarkılar ve şarkıları güzel yorumlayanlar, iyi ki varlar! ;)

Spotify linki:  https://open.spotify.com/album/0cHmPmxWjzFSTGHkfb9bi1?si=C6HJVGZvRRWrZv6y3_K7cg


Yorumlar

  1. Çok severim. Bu albümü de kendime ayırdım. Yalnız bir anımda, oturup tadını çıkarıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yürüyüşlerde, kulaklığı takıp tek başıma dinliyorum! :) pek sevdim yahu:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Osman ve Yeniden Kitap Kulübü

Ev...

Hafta Sonu Yeşil Bir Kaçış: Ortanca Evleri